ZWROTY I REKLAMACJE

Składanie reklamacji


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Pobierz Formularz reklamacji

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
ŚWIAT FIRAN Sławomir Szłapa
ul. św. Anny 15a  42-700 Lubliniec

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

Zgodnie z art. 38 "Prawa konsumenckiego", konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Dotyczy to:
a) firan i tkanin zamówionych z usługą szycia,
b) firan i tkanin kupionych w metrażu (nie dotyczy całych rolek fabrycznie zapakowanych),
c) produktów gotowych przerobionych na zlecenie konsumenta,
d) wszystkich pozostałych produktów wytworzonych na specjalne zamówienie konsumenta.

e) wszystkich produktów, które do przygotowania wysyłki, wymagają odcięcia metrażu z oryginalnego wałka. (taśmy,korale ozdobne, lamówki itp.)

ŚWIAT FIRAN Sławomir Szłapa
ul. św. Anny 15a  42-700 Lubliniec

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Pobierz Formularz zwrotu

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl